مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1396 ساعت 11:402017-12-04فرهنگي

نمایشگاهی از "باخانه مان"


نمایشگاه باخانه مان 17 آذرماه با حضور هنری بابک مشیری، داریوش تقی پور و فرید حامدی برای اجرای شعرهایی از فریدون مشیری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه باخانه مان 17 تا 20 آذرماه از ساعت 16 تا 20 با همکاری بنیاد آفرینش های هنری نیاوران با هدف همدلی با قشر آسیب پذیر و بی خانمان، نشان دادن معضلات اجتماعی و فرهنگی آن ها و درخواست از نهادها و انجمن های مربوط برای رسیدگی به وضعیت آن ها برگزار می شود.

این نمایشگاه با حضور اهالی قلم برای شعرخوانی در 18 آذرماه و داستان خوانی در 19 آذر ماه به کار خود ادامه خواهد داد.

علیرضا مجابی برای خلق نقاشی به صورت بداهه برای اختتامیه ی نمایشگاه در 20 آذرماه حضور خواهد داشت و درمجموع، کلیت این واکنش هنری که به مدیریت لیلا صادقی برگزار می شود، به عنوان یک اثر هنری واحد تلقی می شود که به فضای هنری ماهیت کارکردی می دهد و در آخر تمام سازه های این نمایشگاه به بی خانمان های کوچه و خیابان این شهر اهدا خواهد شد.

تمام سازه های این نمایشگاه که با طراحی آرش فاتح به یک کلیت واحد رسیده اند، از جمله کارتن ها، پتوها و نایلون ها پس از پایان نمایشگاه، به عنوان تکه هایی از یک اثر هنری، به زندگی دردآلود بی خانمان ها ملحق می شوند، به این صورت که نایلون های مورد استفاده در این نمایشگاه به بی خانمان هایی داده خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی از "باخانه مان"

نمایشگاهی از "باخانه مان"